Corporate identity

NO ADDITIVES,
NO SWEETENERS.
JUST PEOPLE DOING WHAT THEY DO BEST.

Procore heeft een passie voor menselijk en uitmuntend zaken doen. Zonder een actieve gedrevenheid om de wereld te veranderen maar met een praktische ‘Doe normaal’ mentaliteit, wil Procore dat Procore de standaard wordt. Gewoon even lekker heel erg ontzettend belachelijk goed.

Geen tweede agenda. Niet de kantjes ervan aflopen. Je moet echt en goed zijn om echt goed zaken te doen. Kwaliteit leveren waar de klant om vraagt plus een beetje meer, of liever gezegd, een beetje heel veel meer.

Procore is niet alleen bijzonder goed voor haar klanten maar ook bijzonder goed voor haar mensen. Iedere medewerker krijgt de vrijheid en ruimte voor het ontwikkelen van eigen stijl en inhoud zodat jonge, goed opgeleide mensen kunnen floreren. Dat betekend bijvoorbeeld dat zij werken waar en wanneer dat het beste uitkomt. En dat functieomschrijvingen slechts richtlijnen zijn. Waar het echt om draait bij Procore zijn kwaliteiten en ambities.

Dus eigenlijk vanzelfsprekend dat iedere individuele medewerker ook binnen de nieuwe huisstijl de vrijheid krijgt om zijn of haar persoonlijke stijl te ontwikkelen. Door te kiezen uit een aantal stijlelementen lijkt geen visitekaartje op het ander. En toch horen ze allemaal herkenbaar bij Procore.

opdrachtgever:
Procore

i.o.v. ZZESTO